Kontorassistent med kendskab til Prisme

Vikariat i Vejle.

VKAREN.DK søger for kunde i Vejle en kontorassistent med kendskab til Prisme. Som udgangspunkt er der tale om et vikariat på ca. 3 måneder med opstart hurtigst muligt.

 

Jobbet:

 

Du indgår i debitorgruppens team på 6 engagerede medarbejdere. Der arbejdes i systemerne Prisme, Dynamics AX 2009 samt MS Office pakken.

 

Opgaver:

 

  • Bogføring
  • Afstemning i bank og status konti
  • Bankindbetalinger
  • Ad hoc administrative opgaver

 

Arbejdstiden er mandag til torsdag 08.00-15.30, fredag 08.00-15.00.

 

Vi forventer:

 

Du er kontoruddannet og har erfaring med ovennævnte opgaver. Du har erfaring med systemet Prisme og/eller Dynamics AX 2009 samt Office pakken, herunder Excel. Du taler, læser og skriver dansk.

 

Din person:

 

Du arbejder struktureret og selvstændigt og kan lide dit arbejde. Du har flair for tal og trives i et dynamisk og til tider hektisk miljø. Du motiveres af at løse dine opgaver til perfektion, og du vægter godt samarbejde med dine kolleger meget højt.

 

Vi tilbyder:

 

Et spændende vikariat, hvor du bliver en del af et engageret og målrettet team i en afdeling, der er præget af en god fælles ånd og faglig professionel tilgang til opgaverne.

 

Din ansøgning:

 

Kan du svare ja til ovenstående og har dette din interesse, så henvend dig til os allerede i dag. Send en ansøgning og cv til rekruttering@vkaren.dk, mrk.: ”Prisme”. Ved evt. spørgsmål kan du kontakte Marlene Bavngaard Bak på 70152010 alle hverdage mellem kl. 9.00 og 16.00.

Info

Oprettet:
25-10-2017

Job nr.:
4661369

Periode:
Vikariat

Ansøgningsfrist:
03-11-2017

Kontakt:
Marlene Bavngaard Bak