Regnskabsassistent med flair for it til LILLY A/S

Brænder du for at arbejde med tal, har du flair for it og ønsker du at lære en masse nyt?

 

VKAREN.DK – REKRUTTERING søger for LILLY A/S i Vejle en regnskabsassistent til økonomiafdelingen.

 

Se her, hvorfor du skal søge job hos LILLY A/S:

 

Hvis du har ambitioner om at blive den bedste til dit fag og altid være med på det nyeste nye, så er stillingen lige noget for dig! Hos LILLY vil du få en enestående mulighed for både faglig og personlig udvikling, og du bliver en del af et erfarent og dedikeret team, der brænder for at gøre en forskel og give kunderne en unik oplevelse.

 

Du får chancen for at lære alt det sidste nye inden for regnskab, idet du får en uddannelse som superbruger i et helt nyt POS system samt Jet Reports og ikke mindst Microsoft Power BI, som du i samarbejde med kolleger skal udvikle og implementere i LILLY koncernen.

 

Dine primære opgaver:

 

  • Kreditorbogholderi
  • Afstemninger og betalinger
  • Månedsrapportering på finanstal, budgetopfølgninger og KPI’er via Power BI
  • Ansvarlig for at supportere LILLY’s egne butikker i online POS system
  • Ad hoc administrative opgaver

 

Alt i alt et virkelig spændende job, hvor du lærer en masse og selv er med til at gøre en forskel. Du bliver opdateret med den sidste nye viden inden for regnskab og it-værktøjer og får rig mulighed for at udvikle dig i et team, der elsker udfordringer og en uforudsigelig hverdag.

 

LILLY A/S er førende inden for festtøj og accessories til livets store begivenheder og fester. Fra hovedkontoret i Vejle serviceres LILLY’s forretninger i Danmark, Tyskland og Sverige samt forhandlere over hele Europa. Du får et tæt samarbejde med kollegaer både internt og eksternt. 

 

Vi forventer:

 

Vi forestiller os, at du er regnskabsuddannet, nyuddannet inden for kontor eller med nogle års erhvervserfaring. Du brænder først og fremmest for at arbejde med tal og regnskab, men du har også et ønske om at videreudvikle din interesse for it og forbedre dine kompetencer på dette felt. Det er intet krav, at du har erfaring med POS systemer, Jet Reports eller Microsoft Power BI – det vigtigste er, at du har lysten og motivationen til at dygtiggøre dig. Vi forventer, at du er rutineret i brugen af Excel og har erfaring med et ERP system, gerne Navision. Du kommunikerer fint på engelsk og/eller tysk.

 

Din person:

 

Du har drive, er lærenem og motiveres af at tilegne dig ny viden. Du er engageret i dit fag og arbejder struktureret og detaljeorienteret. Da du håndterer mange data, er det vigtigt, at du har et godt overblik, er effektiv og omstillingsparat. Du er god til at prioritere dine opgaver og arbejder altid præcist – også når det går stærkt. Som kollega er du positiv og hjælpsom og bidrager med personlig og faglig interesse i dine omgivelser og til LILLY’s koncept og ånd.      

 

Vi tilbyder:

 

Du bliver en del af en virksomhed, som er kendt for sit brand i både ind- og udland og en arbejdsplads, der er præget af en fælles ånd og en stolthed over for LILLY koncernen, der har formået at udvikle sit koncept siden grundlæggelsen i 1946. Hovedkontoret i Vejle er kendetegnet ved et kreativt miljø med fokus på at skabe den gode oplevelse for kunden, faglig tilgang til opgaverne og et godt kollegaskab. Der er tale om en fast fuldtidsstilling.  

 

Din ansøgning:

 

Matcher ovenstående dine kvalifikationer, hører vi gerne fra dig. Send en ansøgning og cv til rekruttering@vkaren.dk, mrk. ”Regnskabsassistent LILLY”. Ved evt. spørgsmål, er du velkommen til at henvende dig til Marlene Bak på tlf. 70 15 20 10 alle hverdage. Vent ikke med at ansøge, da vi indkalder til samtaler løbende. Vi venter på den rette, men stillingen ønskes besat hurtigst muligt.

 

Se mere på www.lilly.dk

 

 

 

Info

Oprettet:
27-06-2018

Job nr.:
4846315

Periode:
Fast stilling

Ansøgningsfrist:
03-08-2018

Kontakt:
Marlene Bavngaard Bak