VKCONSULTING søger en logistik-/planlægningsassistent til kunde i Lunderskov
Vikariat
VKCONSULTING søger for kunde i Lunderskov en erfaren Logistik-/planlægningsassistent til et vikariat på 37 timer pr. uge. Opstart vil være uge 33
Om jobbet:
Du bliver en del af et stærkt team i kundeservice, hvor I har ansvaret for håndteringen af indkomne ordrer til virksomheden.
Opgaver:
- Ordrebehandling
- Løbende opdatering og opfølgning på leveringsplaner
- Spedition og booking af lastbiler
- Opfølgning på speditører og fragtaftaler
Vi forventer:
Du er imødekommende og kundeminded, og har en god fornemmelse for ordreflowet. Du kommer til at arbejde med mange interne og eksterne samarbejdspartnere, hvor kommunikation, service og hjælpsomhed er nøgleord. Du arbejder omhyggeligt og struktureret og med et smil på læben.
Din profil:
- Kort eller mellemlang uddannelse inden for enten kontor eller logistik,
- Gerne erfaring som koordinator eller kundeservicemedarbejder
- God proces- og dataforståelse med et struktureret mindset
- Behersker engelsk i både skrift og tale og meget gerne tysk
Vi tilbyder:
Et vikariat på fuldtid i en spændende og travl produktionsvirksomhed. Du bliver en del af et uformelt miljø og en arbejdsplads, der er kendetegnet ved godt samarbejde og en stærk fælles ånd.
Ansøgningen:
Matcher ovenstående dine kvalifikationer hører vi gerne fra dig allerede i dag. Send en ansøgning og cv til rekruttering@vkaren.dk, mrk. ”Lunderskov”. Ved evt. spørgsmål er du velkommen til at henvende dig i uge 32 til Marianne Rishede på tlf. 70 15 20 10 alle hverdage.