Vi søger en personaleassistent til vores kontor i Odense
Vikariat
Er du på udkig efter et studierelevant job, hvor du får erfaring med forskellige HR-opgaver inden for vikar- og rekrutteringsløsninger? Kan du jonglere med flere opgaver ad gangen samtidig med, at du bevarer et godt overblik og holder humøret højt? Så er du måske vores nye kollega!
Om jobbet:
Vores dygtige personaleassistent, Emilie, som har haft studiejob hos os i lidt over to år, har fået nyt studiejob, hvor hun kan videreudvikle de kompetencer, hun har erhvervet sig her. Derfor søger vi en ny morgenfrisk kollega, der kan åbne vores kontor nogle dage om ugen.
Emilie fortæller selv følgende om jobbet:
”Som personaleassistent hos VKAREN.DK har jeg fået hands-on erfaring med HR, rekruttering og administration i et team, hvor det er nemt at sparre og samarbejde med sine kollegaer. Man får hurtigt ansvar og indblik i hele processen fra vikaransættelse til kundeservice. Det er et arbejdsmiljø, der er professionelt, behageligt og sjovt – En stilling, hvor man udvikler sig!”
VKAREN.DK er et landsdækkende vikar- og rekrutteringsbureau, der hjælper virksomheder i alle brancher med at finde de medarbejdere, de har brug for. Det kan være alt fra korte vikariater på en enkelt dag til fastansættelser. Du bliver en del af vores stærke bookingteam med engagerede og motiverede medarbejdere, der hver især brænder for det, de laver.
Dine primære opgaver indebærer:
- Servicering af kunder og vikarer, primært på telefonen
- Ordrehåndtering og matching af vikarer, der imødekommer vores kunders behov
- Afholdelse af samtaler med kandidater
- Registrering af vikarer i vores ERP-system
- Administrative opgaver i vores interne vikarsystem
- Besvarelse af indkomne mails, ansøgninger mv.
- Indtastning og vedligehold af data
- Lettere kontorrengøring
- Andre forefaldende opgaver
Du vil skulle åbne kontoret i Odense 2-3 gange om ugen, hvor arbejdstiden vil være kl. 6-9. I travle perioder har du mulighed for at få flere timer, og i ferieperioder vil du have nogle uger med fuldtidsarbejde.
De dage, hvor du har ansvaret for at åbne kontoret, vil dine primære opgaver være at dække sygemeldinger samt ekstra behov for bemanding hos vores kunder. Dette foregår udelukkende telefonisk.
Vi forventer:
Vi forestiller os, at du er studerende, evt. på en uddannelse inden for HR, kommunikation eller markedsføring med et par år tilbage af studiet. Du har flair for kommunikation og er serviceminded, selv kl. 6 om morgenen. Du har smil i stemmen og et godt overblik. Du er fleksibel, selvstændig og ansvarsbevidst, da du efter grundig oplæring vil være alene på kontoret de første par timer (selvfølgelig altid med mulighed for at ringe og spørge en kollega til råds). Du formulerer dig godt både skriftligt og mundtligt. Du er stærk i IT.
Din profil:
- Du trives i, at der indimellem er flere opgaver, der skal prioriteres, og at du ikke altid ved, hvad din arbejdsdag byder på
- Du er serviceminded og løsningsorienteret
- Du formår at være professionel og bevare overblikket, også når det indimellem går stærkt
- Du er positivt indstillet og har en god arbejdsmoral
- Du er en holdspiller, der har lyst til at bidrage til fællesskabet og hjælpe dine kollegaer, ligesom du altid kan regne med deres hjælp
Vi tilbyder:
Vi tilbyder et studiejob, hvor du får mulighed for at arbejde med HR-relaterede opgaver. Du får mulighed for at udvikle dig både fagligt og personligt. Du får en bred kontaktflade, da du kommer i kontakt med mange forskellige vikarer og kunder. Vi sørger for en grundig oplæring, hvor du vil have nogle fulde arbejdsdage på kontoret, hvor du kan lære hele forretningen at kende. Du vil have morgenvagter med vores dygtige personaleassistent, Maj, som du kommer til at dele morgenvagterne med.
I teamet hjælper vi hinanden og arbejder tæt sammen. Vi har sociale arrangementer flere gange om året blandt andet sommerfest og julefrokost. Derudover vil du opleve, at der indimellem en kollega, der arrangerer, at dem der har lyst kan tage til foredrag, deltage i et løb eller lignende. Vi har en uformel omgangstone, og hvis vi selv skal sige det, er vi ret godt selskab.
Du bliver en del af en virksomhed med 20 ansatte, som arbejder ud fra værdierne fremsynet, nærværende, kompetente og engagerede. Der er morgenbrød om tirsdagen og frokost om fredagen.
Ansøgningen:
Hvis du kan vinge de fleste ting af, og kan se dig selv i stillingen, glæder vi os til at høre fra dig. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Maria Hemmingsen på tlf. 70 15 20 10 alle hverdage fra kl. 9-16. Vi kalder løbende ind til samtale, så tøv ikke med at sende din ansøgning og CV afsted via linket.
Du kan læse mere om VKAREN.DK her.
Bemærk, alle ansøgninger behandles fortroligt og med stor diskretion. Med henvisning til reglerne omkring GDPR modtages ansøgninger kun via linket i stillingsannoncen. Kan du ikke uploade din ansøgning via ansøgningsknappen, bedes du kontakte os. Vores annonce bliver automatisk og løbende fornyet på jobportalerne, indtil stillingen er besat. En fornyelse af et stillingsopslag er dermed ikke et udtryk for genopslag, men blot en automatisk fornyelse af annoncen.