VKAREN.DK søger allround bogholder til længerevarende vikariat i Fredensborg

Vikariat

Er du kontor- eller økonomiuddannet og har erfaring fra lignende stilling? Så er du måske den nye medarbejder vi søger til familieejet virksomhed i Fredensborg.

Om jobbet:

Til familieejet virksomhed i Fredensborg, søger vi en allround bogholder til længerevarende vikariat. Virksomheden er Kgl. Hofleverandør med en stolt og traditionsrig historie og et kendt produkt, som forhandles i både ind- og udland.
Vikariatet er som udgangspunkt på 30 timer ugentligt med arbejdstid fra kl. 8.00-14.00 og opstarten er snarest muligt. Vikariatet er uden slutdato, da virksomheden er på udkig efter en fast kollega.

Du får et tæt samarbejde med virksomhedens Direktør, men vil på sigt få ansvaret for de administrative opgaver på kontoret, hvor du – på sigt – vil sidde alene i perioder. Du skal hovedsageligt arbejde i Navision og varetage opgaver som:

  • Besvarelse af mails
  • Ordreindtastning
  • Lettere bogføring
  • Fakturering (altid i lokale valutaer)
  • Indberetning af løn
  • Indberetning til offentlige myndigheder
  • Oprettelse af nye kontrakter
  • Diverse ad-hoc opgaver

Vi forventer:

Du er kontor- eller økonomiuddannet og har erfaring fra en lignende stilling og behersker engelsk i skift og tale. Du er fokuseret og ansvarsbevidst og meget omhyggelig – typen som lægger stor vægt på, at tallene altid stemmer. Din ordenssans og struktur er veludviklet, ligesom du er rutineret IT-bruger. Du vil selvfølgelig blive grundigt oplært i virksomhedens systemer og processer.

Din profil:

Som person er du rolig og trives i en hverdag, hvor de fleste processer er velindkørte og jobbet indebærer derfor en vis grad af rutine.

Vi tilbyder:

En spændende arbejdsplads med smuk beliggenhed i Fredensborg. Du bliver en del af et professionelt og målrettet team med en uformel omgangstone og et godt samarbejde.
God løn efter kvalifikationer.

Ansøgningen:

Kan du se dig selv i dette vikariat, hører vi gerne fra dig snarest muligt. Send en ansøgning og cv til jobsjaelland@vkaren.dk, mrk. ”Allround bogholder”. Ved evt. spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Anne Mette Skytte Jacobsen eller Karina Christiansen på tlf. 70 15 20 12, alle hverdage mellem kl. 9.00 og 16.00. Samtaler vil blive afholdt løbende i Roskilde, så tøv ikke med at søge snarest.

Besat stilling

Informationer om stillingen

Oprettet: 04/10/2022

Lokation: Sjælland

Branche: Kontor

Ansøgningsfrist: 01/11/2022

Kontaktperson

Karina Christiansen

Chefkonsulent

E-mail: jobsjaelland@vkaren.dk

Tlf.: 70152012

Luk menu