VKAREN.DK søger en kunde- og personalekonsulent til vores kontor i Fredericia
Fastansættelse
Hos VKAREN.DK søger vi en dygtig kunde- og personalekonsulent til vores team i Fredericia. Leder du efter et job, hvor du får muligheden for at arbejde med forskellige HR-opgaver? Har du et stort servicegen, og trives du med at have mange forskelligartede opgaver? Så er du måske vores nye kollega!
Om jobbet:
Vi har travlt og udvider vores team i Fredericia med endnu en kunde- og personalekonsulent.
VKAREN.DK er et landsdækkende vikar- og rekrutteringsbureau, der hjælper virksomheder i alle brancher med at finde de medarbejdere, de har brug for. Det kan være alt fra korte vikariater på en enkelt dag til fastansættelser.
Som kunde- og personalekonsulent får du en bred kontaktflade, og din fornemmeste opgave er at skabe og vedligeholde en tæt relation til vores vikarer og kunder. Din kontakt til kunderne er primært på telefonen, hvor du i samarbejde med dine kollegaer og kunder, koordinerer behovet for kompetencer og personale samt planlægger sæsoner hos kunder.
Du kommer blandt andet til at arbejde med:
- Ordremodtagelse fra kunder
- Udarbejdelse af stillingsopslag
- Screening og samtaler med kandidater
- Møder med kunder
- Matche kandidater og kunder
- Registrering i ERP-system samt oprettelse og vedligeholdelse af data
Vi forventer:
Vi forestiller os, at du har erfaring fra en lignende rolle. Det er en fordel, hvis du kommer fra vikarbranchen, men du kan også have arbejdet med kundesupport eller være nyuddannet inden for HR. Det er en fordel, hvis du har kendskab til opgaver og kompetencer inden for produktion og lager. Du er stærk i IT og sætter dig hurtigt ind i nye systemer og er nysgerrig på at udnytte systemers fulde potentiale. Du kan lide at tage ansvar og er gerne den, der går forrest og har det store overblik. Du er forretningsorienteret, og du sætter en ære i at skabe resultater.
Din profil:
Du har en positiv udstråling og trives med en omskiftelig hverdag, hvor du og dine kollegaer i fællesskab løfter de daglige opgaver og støtter hinanden. Du har det bedst, når du har travlt og formår at holde fokus, selv når tingene går stærkt. Du er typen, der sikrer dig, at der er styr på tingene, og det er naturligt for dig at tjekke ind hos dine kollegaer og hjælpe, hvor der er behov. Du brænder for at tale med kunder og vikarer, og du har det sorte bælte i at skabe og vedligeholde relationer. Du er opsøgende og en igangsætter. Du er fuld af gode idéer, og du følger dem hellere end gerne til dørs. Du trives med at tage ejerskab på opgaver, men trives samtidig som en del af et team.
Vi tilbyder:
Vi tilbyder en alsidig hverdag med base på vores kontor centralt i Fredericia. Sammen med dine nærmeste kolleger, får du en hverdag med stor frihedsgrad og masser ansvar. Godt kollegaskab er i højsædet, og vi skaber succes i fællesskab.
Du bliver en del af en virksomhed med 20 ansatte, som arbejder ud fra værdierne fremsynet, nærværende, kompetente og engagerede. På kontoret i Fredericia får du selskab af en bogholder, vores salgschef og en af vores dygtige personale- og kundekonsulenter. Du vil dog hurtigt opleve, at vi har et tæt samarbejde med vores øvrige kollegaer, og at vi jævnligt taler sammen på tværs af kontorerne. Vi har en stærk kultur på tværs af vores lokationer, som vi blandt andet styrker gennem flere sociale arrangementer om året. Sidst stod den på en tur til København, hvor vi var i Tivoli og til Wallmans Dinnerparty i Cirkusbygningen. Vi har en uformel omgangstone, og hvis vi selv skal sige det, er vi ret godt selskab.
Du får en grundig oplæring i vores koncept og interne processer, så du føler dig godt klædt på til at varetage dine opgaver. Første del af oplæringen vil foregå på vores hovedkontor i Odense, hvor du kommer til at møde dine kollegaer på Fyn. Der er tale om en fast stilling på 37 timer pr. uge med fast arbejdstid kl. 8.30-16.30 mandag-torsdag og kl. 8.30-16.00 fredag. Hver 7. uge skal du desuden deltage i vores telefon vagtordning. Vi har fælles morgenmad om tirsdagen og frokostordning om fredagen. Lønnen forhandles individuelt efter kvalifikationer.
Ansøgningen:
Hvis du kan se dig selv i stillingen, hører vi gerne fra dig. Vi indkalder løbende til samtaler, så tøv ikke med at sende din ansøgning og CV afsted via linket. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte vores driftschef, Maria Hemmingsen, på tlf. 70 15 20 10 alle hverdage fra kl. 9-16.
