VKAREN.DK søger personaleassistent til kontor i Odense
Fastansættelse
Er du morgenfrisk og brænder for et studiejob, hvor du kan få fingrene i mange forskellige HR-opgaver indenfor vikar- og rekrutteringsløsninger? Så er du måske vores nye personaleassistent i Odense!
Om jobbet:
Da vores dygtige personaleassistent Mads, har fået travlt med rollen som far ved siden af studiet, søger vi til vores kontor, centralt beliggende ved Odense Havn, en morgenfrisk personalassistent, der yder en god telefonisk service og som kan holde mange bolde i luften.
VKAREN.DK er et landsdækkende vikar- og rekrutteringsbureau, der hjælper virksomheder i alle brancher med at finde de medarbejdere, de har brug for. Det kan være alt fra korte vikariater på en enkelt dag til fastansættelser. Du bliver en del af vores stærke bookingteam af engagerede og motiverede medarbejdere, der hver især brænder for det, de laver.
På morgenvagten har du ansvaret for at åbne kontoret i Odense C.
Vores tidligere personaleassistent Mads fortæller om jobbet:
Hos VKAREN.DK får man et studiejob, hvor man har ansvar for både kunder og vikarer. Det er et perfekt studiejob, hvis man søger egenskaber og forståelse indenfor HR og dens mange grene. Man arbejder i et frit og hjælpsomt kontormiljø, og får stor tillid fra både ledere og medarbejdere, hvor der i øvrigt altid er plads til et godt grin.
Selve jobbet kan til tider gå meget hurtigt, så man skal kunne holde tungen lige i munden, og prioritere sin tid. Det gode ved at arbejde om morgenen er at det giver en masse frihed til både studie og fritidsaktiviteter senere på dagen og i weekenden.
Dine primære opgaver vil være at dække sygemeldinger samt ekstra behov for bemanding ved vores kunder. Dette gøres udelukkende telefonisk. Derudover vil der være lettere kontoropgaver, såsom indtastning og vedligehold af data i vores bookingsystem.
Arbejdstiden er fra kl. 6.00-9.00, 2-4 hverdage om ugen. I er to personaleassistenter, der skal dække ugens fem dage ind. Der vil være ekstra vagter i forbindelse med ferieperioder, eks. i sommerferien og til jul, hvor der ofte er mulighed for at arbejde fuld tid i nogle uger.
Dine primære opgaver:
- Servicering af kunder og vikarer, primært på telefonen
- Ordrehåndtering og matching af vikarer til vores kunders behov
- Registrering af vikarer i ERP-system
- Administrative opgaver i vores interne vikarsystem
- Besvarelse af indkomne mails, ansøgninger mv.
- Lettere kontorrengøring
- Andre forefaldende opgaver
Vi forventer:
- Du er morgenfrisk og har smil i stemmen
- Du er fleksibel, selvstændig og ansvarsbevidst
- Du har flair for kommunikation og service
- Du arbejder meget struktureret og kan holde overblikket, når der er travlt
- Du har en positiv tilgang til tingene og er en holdspiller
Vi forestiller os, at du er under uddannelse og har et par år tilbage af studiet.
Vi tilbyder:
Et spændende og selvstændigt studiejob, hvor du kommer i kontakt med mange forskellige mennesker, kan udvikle dine kommunikationsevner og du har mulighed for både personlig og faglig udvikling. På kontoret har vi en uformel, humoristisk omgangstone. Vi hjælper hinanden og arbejder tæt sammen som team. Selvom du sidder alene om morgenen er det vigtigt, at du bliver en del af teamet. Du vil komme igennem en grundig oplæring, og der er altid en kollega du kan ringe og spørge om hjælp.
Du bliver en del af en professionel og veletableret virksomhed med 22 ansatte, som arbejder ud fra værdierne: Fremsynet, Nærværende, Kompetente og Engagerede.
Ansøgningen:
Hvis du kan se dig selv i stillingen som personaleassistent, glæder vi os til at høre fra dig. Skulle du have spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Maria Hemmingsen på tlf. 70152010 alle hverdage kl. 9.00-16.00. Vi kalder løbende ind til samtale, derfor tøv ikke med at sende din ansøgning og CV afsted via linket. Du er velkommen til at læse mere om VKAREN.DK her.