VKCONSULTING søger en administrativ assistent for DSHwood i Fredericia

Fastansættelse

Motiveres du af præcision i leverancer og god service til kunder og leverandører? Så læs meget mere her!

Om jobbet:

DSHwood er en international handelsvirksomhed, der er ejet af skovbrugets interesseorganisation. Der handles med alle gængse råtræ produkter af løvtræ, nåletræ samt savet træ og biobrændsel.

I jobbet som administrativ assistent bliver du en del af et administrativt team, hvor du arbejder tæt sammen med b.la. virksomhedens indkøbere. Du forestår afregning og rapportering af indkøbte råvarer fra leverandører til virksomhedens kunder.

Du vil skulle varetage mange funktioner og opgaver, og det kræver et stort overblik og sans for detaljen. Du har selvstændigt ansvar for en række nøgleområder, herunder b.la. fakturering til kunder og udarbejde rapportering til leverandører og underleverandører. Du vil være i tæt kontakt med vognmænd, råvareleverandører samt øvrige interessenter i processerne.

Primære arbejdsopgaver

  • Sammenholdelse af leveringsdata fra hhv. kunde og transportør
  • Oprettelse af og fremsendelse af leverandøropgørelser
  • Udarbejdelse af faktureringsgrundlag og fakturering til kunder
  • Daglig kommunikation med leverandører vedr. ordrer og forsendelser
  • Kundeservice via telefon og mail
  • Bogføring af indkøbsordrer
  • Indhentning af varegrunddata
  • Oprettelse af dokumentation og vedligeholdelse af stamdata
  • Holde status med salgskontrakter og ajourføre indkøb/salg

Vi forventer:

Som person er du struktureret og processtyret. Du besidder gode menneskelige og kommunikative egenskaber. Du er omgængelig og nysgerrig, og du motiveres af godt samarbejde og mangeartede opgaver. Du er ærekær i dit arbejde og har en stor portion ordenssans. Du er en selvstarter, der kan lide at være i gang og forstår vigtigheden i deadlines og god planlægning. Du evner at skifte mellem opgaverne og du er ikke bange for at fejle, og når det sker, er du typen der står ved dine handlinger. Du trives i detektiv-rollen for at få puslespillet til at gå op, og du har forståelse for at andres opgaver kan have førsteprioritet, selv om du også har mange bolde i luften.

Din profil:

Den faglige tilgang til dette job kan være mange. Du kan have erfaring fra en mindre organisation, hvor du er vant til en omskiftelig hverdag med mange forskellige opgaver. Du har stærke administrative kompetencer, og trives med opgaver der stiller krav til struktur og omhyggelighed. Du er en rutineret bruger af MSOffice pakken og du har måske tidligere arbejdet med ERP-systemet Navision. Tal og dokumentation har din interesse og du motiveres af faste arbejdsprocesser, og du er ikke bleg for at foreslå optimeringer på administrative opgaver. Det er en forudsætning, at du har gode mundtlige og skriftlige kompetencer i både dansk og engelsk.

Desuden forventer vi en ny kollega, der har gejsten, energien og evnen til at finde løsninger. Du er typen der ikke holder dig tilbage med at inddrage dine kollegers viden, færdigheder og erfaring, så opgaverne bliver løst bedst muligt.

Vi tilbyder:

Et spændende job med veldokumenterede processer i en niche virksomhed i udvikling. En arbejdsplads hvor man er stolt af at levere med stor præcision og gøre de gode handler for alle parter. Et fleksibelt og uformelt samarbejdsmiljø i en flad organisation med attraktiv pensions- og bonusordning, samt sundhedsforsikring.

Desuden tilbydes du

  • Grundig introduktion til jobbet og til de forestående opgaver
  • Et job med en bred kontaktflade og ansvar for egne opgaver
  • Et samarbejde med kolleger, hvor alle bidrager til at nå de fælles mål
  • Et job med engagerede kolleger i et positivt arbejdsklima
  • Løn forhandles personligt efter kvalifikationer og erfaring

Om virksomheden:

Gennem virksomhedens verdensomspændende netværk, sikrer de tryg afsætning og forsyning af kvalitetstræ til møbelfabrikker, finerværker, savværker, cellulosefabrikker og varme- og energi værker verden over og til optimale priser for alle parter.

Det er i øvrigt vigtigt for DSHwood, at støtte op om skovenes langsigtede økonomiske udvikling.

Ansøgningen:

Kan du se dig selv i denne stilling, hører vi meget gerne fra dig. Send CV og en ansøgning via linket. Vi behandler ansøgningerne løbende og ansætter, når det rigtige match er fundet. Har du evt. spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Rikke Vojer Kern på tlf. 7015 2010.

Besat stilling

Informationer om stillingen

Oprettet: 04/02/2022

Lokation: Jylland

Branche: Kontor

Kontaktperson

Rikke Vojer Kern

Rekrutteringskonsulent

E-mail: mail@vkconsulting.dk

Tlf.: 70152010

Luk menu