VKCONSULTING søger en dygtig bogholder/revisorassistent for Add Up Regnskabsservice
Fastansættelse
Er du omstillingsparat og kan du selvstændigt varetage diverse opgaver for eksterne kunder? Så er dette måske lige jobbet for dig!
Om jobbet:
Du har nu muligheden for at blive en del af Add Up Regnskabsservice. Add Up har vokseværk og vi søger en erfaren og omstillingsparat bogholder/revisorassistent der selvstændigt kan varetage diverse opgaver for vores kunder.
Har du evnerne og lysten til at tage ansvar for alle aspekter i et bogholderi, så er dette lige jobbet for dig!
Dine primære arbejdsopgaver vil være alt fra håndtering af E-Boks til klargøring af balancen til revisor. Du vil få tildelt dine egne kunder. Opgaverne vil hovedsageligt indeholde:
- Håndtering af kreditorbogholderiet og betalinger
- Debitorstyring
- Afstemning og bogføring
- Moms og Skat
- Lønbehandling
- Diverse ad hoc-opgaver samt assistance i afdelingen
Vi forventer:
Det er et krav, at du er uddannet som bogholder/revisorassistent. Du har erfaring med debitor- og kreditorbogholderi, er regnskabsfaglig stærk og er engageret i dit fag. Vi forventer, at du er en habil bruger af IT og har en god systemforståelse. Vi ser gerne, at du har erfaring med Uniconta og E-conomic, samt at du kan lave løn i Dataløn/Danløn.
Din profil:
Det er et krav, at du er uddannet som bogholder/revisorassistent. Du har erfaring med debitor- og kreditorbogholderi, er regnskabsfaglig stærk og er engageret i dit fag. Vi forventer, at du er en habil bruger af IT og har en god systemforståelse. Vi ser gerne, at du har erfaring med Uniconta og E-conomic, samt at du kan lave løn i Dataløn/Danløn.
Vi tilbyder:
Du bliver en del af en lille virksomhed, hvor du får mulighed for at gøre brug af alle dine kompetencer indenfor debitor- og kreditorbogholderi. Vi tilbyder en alsidig arbejdsplads, hvor alt er automatiseret og med en hverdag, både på kontoret og ude ved kunder. Der vil være fuld opbakning, sparring og oplæring. Din arbejdstid vil ligge de 3 første dage i ugen med mulighed for flere timer på sigt. Løn forhandles på baggrund af kvalifikationer.
Om virksomheden:
Add Up Regnskabsservice er en lille regnskabsvirksomhed der vægter den grønne linje højt. De har totalt papirløst bogholderi. Alt foregår online. Add Up står for optimering af arbejdsrutiner og at skabe nemme og hurtige løsninger for sine kunder. Deres kunder er hovedsageligt mindre virksomheder i Midtjylland. Den grønne profil er med til at gøre virksomheden til en særdeles spændende og attraktiv arbejdsplads.
Har du lyst til at vide mere, kan du søge på: AddUp Regnskabsservice.
Ansøgningen:
Kan du se dig selv i denne stilling, hører vi gerne fra dig. Send en ansøgning og CV via linket i denne ansøgningsformular. Ved evt. spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Susanne Mørch Svendsen på: 70 20 15 12, alle hverdage 8.30 og 15.00.
