Skip to content
  • Login
Linkedin Facebook
  • Fagområder
  • Jobsøgende
  • Virksomheder
  • Stillinger
  • VKCONSULTING
  • Kontakt
Menu
  • Fagområder
  • Jobsøgende
  • Virksomheder
  • Stillinger
  • VKCONSULTING
  • Kontakt
Opret CV
  • Fagområder
  • Jobsøgende
  • Stillinger
  • Virksomheder
  • VKCONSULTING
  • Kontakt
  • Login
  • Opret CV
Menu
  • Fagområder
  • Jobsøgende
  • Stillinger
  • Virksomheder
  • VKCONSULTING
  • Kontakt
  • Login
  • Opret CV
Opret CV

VKCONSULTING søger en dygtig lønbogholder til stor international virksomhed i Middelfart

Vikariat

Brænder du for lønbogholderi? Vil du være en del af en international virksomhed i vækst, hvor din professionalisme gør en forskel?

Om jobbet:

Vi leder efter en lønbogholder med solid erfaring, der udover at være specialist på lønområdet, også har lyst til at arbejde med andre regnskabsopgaver i samarbejde med finance teamet.

Dine primære ansvarsopgaver:

  • Lønadministration herunder bl.a.:
    • Oprettelse af nye medarbejdere i lønsystem
    • Registrering, afstemning og kontrol af løndata
    • Overenskomster og lovgivning
  • Andre forefaldende bogholderi- og regnskabsopgaver
  • Samt assistance i afdelingen

Der er tale om både en fast stilling og en tidsbegrænset stilling frem til årsskiftet. Dog har virksomheden flere store projekter i pipeline efter årsskiftet, hvorfor der er gode muligheder for forlængelse eller fastansættelse af begge stillinger. Hurtig opstart er at foretrække.

Vi forventer:

At du har erfaring fra lignende stilling og har solid erfaring med lønadministration/-behandling.
Vigtigst er dog, at du har en god regnskabsfaglig forståelse og er engageret i dit fag.
Vi forventer, at du en habil bruger af IT, herunder Officepakken og Share-point, og behersker engelsk på et professionelt niveau i både skrift og tale. Du har en god systemforståelse og har erfaring indenfor brugen af Navision/Business Central. Du er mobil og har egen bil, da vi har kontorer på flere lokationer.

Din profil:

Som person trives du i en foranderlig hverdag, hvor der både er rutineopgaver og mulighed for at videreudvikle processer og sætte dit præg på økonomiafdelingen. Dit arbejde er præget af præcision og ansvarsbevidsthed. Du arbejder selvstændigt, er samarbejdsorienteret og imødekommende, og har en struktureret og detaljeorienteret tilgang til dine opgaver. Som person er du empatisk og bidrager med personlig og faglig interesse i dine omgivelser. Du har et positivt mindset og er vant til stramme deadlines, samtidigt med der holdes mange bolde i luften.

Vi tilbyder:

Vi tilbyder en spændende fast stilling samt en tidsbegrænset stilling med mulighed for udvikling af dine kompetencer, og hvor du bliver en del af en spændende og stor virksomhed i Middelfart. Du indgår i en afdeling med engagerede kollegaer, der er præget af en god teamånd og faglig professionel tilgang til opgaverne. Løn forhandles på baggrund af kvalifikationer.

Ansøgningen:

Matcher ovenstående dine kvalifikationer, hører vi gerne fra dig. Send en ansøgning og CV via linket. Vi holder løbende samtaler og ansætter, når rette match er fundet. Ved evt. spørgsmål, er du velkommen til at henvende dig til Rikke Vojer Kern på tlf. 70 15 20 10 alle hverdage. Vi glæder os til at høre fra dig.

Tilbage

Besat stilling

Informationer om stillingen

Oprettet: 05/12/2022

Lokation: Fyn

Branche: Økonomi og regnskab

Ansøgningsfrist: 02/01/2023

Kontaktperson

Rikke Vojer Kern

Rekrutteringskonsulent

E-mail: mail@vkconsulting.dk

Tlf.: 70152010

Søg stillingen

Kontakt os

Odense
Lerchesgade 31
5000 Odense C
Tlf: 7015 2010

Fredericia
Vesterbrogade 15
7000 Fredericia
Tlf: 7015 2011

Haderslev
Kløvervænget 26
6100 Haderslev
Tlf: 7015 2011

Herning
Birk Centerpark 40
7400 Herning
Tlf: 7020 1512

Roskilde
Jernbanegade 16
4000 Roskilde
Tlf: 7015 2012

VKCONSULTING

Rekruttering
Opret CV
Kontakt

VKAREN.DK

Fagområder
Jobsøgende
Kontakt

Persondata