VKCONSULTING søger en HR-assistent til Element Metech A/S i Karup
Fastansættelse
Kan du varetage løn og HR-funktionen for virksomhedens medarbejdere, så er denne stilling måske noget for dig
Om jobbet:
Trives du i en stilling, hvor der er fokus på medarbejderne og lønnen, og har du styr på de bagvedliggende processer og samtidig kan levere en professionel og positiv service på organisations- og medarbejderniveau – så kan vi tilbyde dig en udfordrende stilling i en international virksomhed.
Element Metech A/S er en del af en international koncern med base i Karup. Her skal du varetage løn og HR-funktionen for virksomhedens medarbejdere – i alt 115 medarbejdere, fordelt i 4 afdelinger – Karup – Tåstrup – Lem – Esbjerg.
Du vil få ansvaret for løn til såvel timelønnede som funktionærer i de 4 afdelinger. Din hovedopgave bliver derfor at varetage hele paletten af lønadministration. Herunder også udarbejdelse af kontrakter, lønaftaler og fratrædelsesaftaler m.m. Der findes en del standarder på områderne.
En naturlig del af din dagligdag vil også være at have kontakt med ledere og medarbejdere i organisationen, hvor du rådgiver og vejleder dem om aktuelle problemstillinger på løn- og HR-området.
Du vil også skulle varetage følgende opgaver:
- Ansøge om refusioner
- Indberette til myndigheder, Danmarks Statistik m.v.
- Oprette og vedligeholde stamdata
- Udarbejde interne statistikker og rapporter
- Administrative opgaver ifm. til- og fratrædelser
- Administrative opgaver ifm. rekruttering
- Procesoptimering og andre ad hoc-udviklingsopgaver
Du vil indgå i et tæt samarbejde med den nordiske HR-direktør og økonomiafdelingen.
Vi forventer:
Vi forestiller os, at du har en uddannelsesmæssig baggrund inden for enten løn, økonomi/regnskab eller administration kombineret med relevant erfaring på lønområdet. Din uddannelse er ikke afgørende, vigtigst er det, at du har erfaring med HR relaterede opgaver og et godt kendskab til overenskomster og personalejura – det du ikke ved, er du i stand til at opsøge viden om.
Du har en god IT-forståelse og kender vigtigheden af en korrekt lønregistrering, ligesom du trives med deadlines og en stor kontaktflade i hele organisationen. Du behersker engelsk i skrift og tale.
Din profil:
Som person er du positiv og serviceminded, du engagerer dig og tager gerne ansvar. Du har evnen og lysten til selvstændigt at løse dine opgaver. Kommunikation og service er nøgleord, da du kommer til at samarbejde med mange interne partnere. Du arbejder struktureret, med fokus på service og høj kvalitet i dit arbejde.
Vi tilbyder:
Fastansættelse i en global koncern, hvor du vil blive udfordret både fagligt og personligt i en virksomhed i konstant udvikling.
Hos Element Metech A/S lægger man stor vægt på et motiverende og et positivt arbejdsmiljø, som er baseret på tillid og gensidig respekt. Teamet i Karup, som du vil blive en del af, er kendetegnende ved en uformel tone og et tæt samarbejde, hvor man løfter i flok.
Om virksomheden:
Din fremtidige arbejdsplads udmærker sig med over 70 år i branchen og er førende leverandør indenfor akkrediteret kalibrering og validering af måleudstyr i Danmark. Du bliver en del af en amerikanskejet vækstvirksomhed med afdelinger i Esbjerg, Lem, Karup og Taastrup og samlet over 100 ansatte.
Ansøgningen:
Matcher ovenstående beskrivelse med dine kvalifikationer og ønsker, hører vi gerne fra dig snarest muligt. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Chefkonsulent Pia Christensen, alle hverdage kl. 9.00 – 16.00. Du kan med fordel sende din ansøgning i dag, da der vil blive ansat, når de rette kompetencer er fundet.
