VKCONSULTING søger en marketingkoordinator til kunde Esbjerg

Fastansættelse

Vil du være med til at vedligeholde og udvikle virksomhedens brand, webside og SoMe? Og er du en dygtig formidler, der har styr på det nyeste? Så er dette måske noget for dig!

Om jobbet:

Du tilbydes en spændende stilling indenfor en branche med fart på, og hvor en skarp virksomhedsprofil og storytelling er afgørende for at skille sig ud og tiltrække fremtidige medarbejdere. Der er tale om en fast fuldtidsstilling på 37 timer, hvor du vil have din daglige gang på kontoret i Esbjerg.

Dine primære nøgleopgaver:

  • Styrke virksomhedens brand og udvikle de anvendte digitale platforme
  • Vedligeholde og opdatere webside i samarbejde med dine internationale kollegaer
  • Koordinere marketingaktiviteter
  • Ajourføre, udvikle og pitche nuværende og evt. nye SoMe platforme
  • Overvågning og besvarelse af kundehenvendelser på SoMe-kanaler
  • Udarbejde og forfatte tekster til og lave løbende korrekturlæsning på website, SoMe, On/Offline materiale mv.
  • Opsætning og udarbejdelse af marketingmateriale bl.a. nyhedsmails, kampagnemateriale, PowerPoint-præsentationer mm.
  • Efter behov sparre med ledelsen om markedsføringsplaner og branding
  • PA-lignende opgaver kan forekomme fx ugerapport
  • Ad hoc-opgaver

Vi forventer:

Vi forestiller os, at du har erfaring fra lignende stilling, en relevant marketingrelateret uddannelse, som fx multimediedesigner, markedsføringsøkonom, marketingskoordinator eller lignende. Vi tænker også, at du har nogle års erfaring fra en marketingafdeling og gerne erfaring fra en større international virksomhed. Du er fortrolig med at udføre de praktiske aktiviteter, der skal sikre en konsistent, central markedsføring.

Du har et stort drive og er en dygtig koordinator, både internt og eksternt. Du er en dygtig kommunikator i både skrift og tale, og brænder for at formidle virksomhedens stærke budskaber på et professionelt niveau. Du er loyal overfor de rammer der bliver sat, men er åben for faglig sparring og udfordrer også gerne det eksisterende med din kreativitet. Du har erfaring med content i et eller flere grafiske programmer som fx InDesign, Adobe Illustrator eller Photoshop, er helt fortrolig i Office-pakken, herunder også Power Point. Derudover er det et must at du er god til engelsk både skriftligt og mundtligt, da mange af dine marketingkollegaer sidder i udlandet.

Din profil:

Du er passioneret indenfor dit område og motiveres af at forandre og positionere de opgaver, du kaster dig over. Med en forretningsmæssig intuition, tænker du innovativt og arbejder målrettet med dine opgaver. Du excellerer i at prioritere, planlægge, igangsætte og afslutte de forskelligartede marketingopgaver.

For at blive en succes i rollen forestiller vi os også, at du:

  • Har et godt overblik, selv når der er mange projekter på én gang – og motiveres af mange forskelligartede opgaver og nå dine deadlines
  • Har en skarp pen: sætter en ære i korrekt tegnsætning og stavning samt formår at formulere kommercielt rettede tekster på perfekt dansk og engelsk
  • Skaber content der understøtter brandet og som fortsat vil øge interessen for virksomheden
  • Tænker i helheder og kan adoptere offshore verdenen i din markedsføring, du er ikke bange for at arbejde selvstændigt og løbe med bolden, når du har den
  • Er dynamisk, nysgerrig og har masser af gå-på-mod til at skabe professionelt marketingmateriale
  • Er en vellidt kollega der har let til smil og trives med vekslende arbejdsopgaver

Vi tilbyder:

Du bliver en del af et stærke team af engagerede og motiverede medarbejdere, der hver især brænder for det, de laver. Du bliver en del af en professionel og veletableret stor international virksomhed indenfor Offshore branchen, hvor der vil være mulighed for faglig og personlig udvikling. Du bliver en vigtig brik i markedsføringen og derfor en person med en bred kontaktflade.

Du tilbydes en god løn der modsvarer dine kvalifikationer, herunder bl.a. også sundhedssikring.

Ansøgningen:

Kan du se dig selv i denne stilling, hører vi meget gerne fra dig. Send CV og en kort ansøgning via linket. Vi behandler ansøgningerne løbende og ansætter, når det rigtige match er fundet. Har du evt. spørgsmål til stillingen er du meget velkommen til at kontakte Rikke Vojer Kern på tlf. 70152010 alle hverdage.

Besat stilling

Informationer om stillingen

Oprettet: 03/06/2022

Lokation: Jylland

Branche: Salg, indkøb og marketing, Kontor

Ansøgningsfrist: 01/07/2022

Kontaktperson

Rikke Vojer Kern

Rekrutteringskonsulent

E-mail: mail@vkconsulting.dk

Tlf.: 70152010

Luk menu