VKCONSULTING søger en regnskabsassistent til DSHwood i Fredericia
Fastansættelse
Har du bred erfaring med bogholderi og er din administrative værktøjskasse bredt funderet? Så læs meget mere her!
Om jobbet:
Er du struktureret og ærekær og kan du smile i telefonen? Så er du måske den rette kandidat til jobbet.
DSHwood er en international handelsvirksomhed, der er ejet af skovbrugets interesseorganisation. Der handles med alle gængse råtræ produkter af løvtræ, nåletræ samt savet træ og biobrændsel.
I jobbet som regnskabsassistent bliver du en del af det administrative team for det danske og engelske selskab, hvor du arbejder tæt sammen med alle dele af organisationen. Du får i samarbejde med dine kollegaer i bogholderiet ansvar for en række opgaver, men vil samtidig blive involveret i andre opgaver såfremt behovet opstår. Du vil være i tæt kontakt med kollegaer i ind- og udland, samt med leverandører og kunder.
Arbejdsopgaver
- Bogføring af ind- og udbetalinger
- Håndtering af rejseafregninger
- Bogføring af omkostningsfakturaer og indkøbsordrer
- Styring af godkendelses flow for fakturaer og omkostninger
- Klargøring og godkendelse af betalinger
- Afstemninger
- Viderefakturering
- Månedsafslutning
- Deltagelse i revision og forberedelse heraf
Desuden forventer vi en ny kollega der har gejsten, energien og evnen til at finde løsninger. Du er typen der ikke holder dig tilbage med at inddrage dine kollegers viden, færdigheder og erfaring, så opgaverne bliver løst bedst muligt. Du kan holde fokus på dine opgaver og trives med selvstændigt arbejde. Du har forståelsen for, hvis andres opgaver har højere prioritet end dine og hjælper gerne kollegaer.
Vi forventer:
Du har erfaring med gængse bogholderi opgaver, men ellers kan din faglige tilgang til dette job være mange. Du har gerne erfaring fra en mindre organisation, hvor du er vant til en omskiftelig hverdag med mange forskellige opgaver. Du har stærke administrative kompetencer, og trives med opgaver der stiller krav til struktur og omhyggelighed. Du er en rutineret bruger af MS-Office pakken og du har måske tidligere arbejdet med ERP-systemet Navision. Tal og dokumentation har din interesse og du motiveres af faste arbejdsprocesser, og du er ikke bleg for at foreslå optimeringer på administrative opgaver. Du trives med mange bolde i luften og store datamængder, du er naturlig nysgerrig og har lyst til, at levere i fællesskab med et stærkt og velfungerende team. Det er en forudsætning, at du har gode mundtlige og skriftlige kompetencer i både dansk og engelsk. Kendskab til tysk er ikke et krav, men vil være en fordel.
Din profil:
Som person er du struktureret og processtyret. Du besidder gode menneskelige og kommunikative egenskaber. Du er omgængelig og nysgerrig, og du motiveres af godt samarbejde og mangeartede opgaver. Du er ærekær i dit arbejde og har en stor portion ordenssans. Du er en selvstarter, der kan lide at være i gang og forstår vigtigheden i deadlines og god planlægning. Du evner at skifte mellem opgaverne og du er ikke bange for at fejle, og når det sker, er du typen der står ved dine handlinger. Det er en fordel, hvis du er vant til at arbejde med projekter, da der inden for nær fremtid skal implementeres nye regnskabsmæssige programmer.
Vi tilbyder:
Et spændende job på 37 timer med veldokumenterede processer i en niche virksomhed i udvikling. En arbejdsplads hvor man er stolt af at levere med stor præcision og gøre de gode handler for alle parter. Et fleksibelt og uformelt samarbejdsmiljø i en flad organisation med gode personalemæssige forhold.
Desuden tilbydes du:
- Grundig introduktion til jobbet og til de forestående opgaver
- Et job med en bred kontaktflade og ansvar for egne opgaver
- Et samarbejde med kolleger, hvor alle bidrager til at nå de fælles mål
- Et job med engagerede kolleger i et positivt arbejdsklima
- Løn forhandles personligt efter kvalifikationer og erfaring
Om virksomheden:
Gennem virksomhedens verdensomspændende netværk, sikrer de tryg afsætning og forsyning af kvalitetstræ til møbelfabrikker, finerværker, savværker, cellulosefabrikker og varme- og energi værker verden over og til optimale priser for alle parter.
Det er i øvrigt vigtigt for DSHwood, at støtte op om skovenes langsigtede økonomiske udvikling. Du kan læse mere om DSHwood her.
Ansøgningen:
VKCONSULTING er ansvarlig for rekrutteringsprocessen. Kan du se dig selv i denne stilling, hører vi gerne fra dig snarest muligt. Send venligst en ansøgning og dit CV via ansøgningslinket. Vi holder løbende samtaler, hvorfor vi opfordrer dig til at søge med det samme. Ved evt. spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Rikke Vojer Kern på tlf. 70152010 alle hverdage.
