Skip to content
  • Login
Linkedin Facebook
  • Fagområder
  • Jobsøgende
  • Virksomheder
  • Stillinger
  • VKCONSULTING
  • Kontakt
Menu
  • Fagområder
  • Jobsøgende
  • Virksomheder
  • Stillinger
  • VKCONSULTING
  • Kontakt
Opret CV
  • Fagområder
  • Jobsøgende
  • Stillinger
  • Virksomheder
  • VKCONSULTING
  • Kontakt
  • Login
  • Opret CV
Menu
  • Fagområder
  • Jobsøgende
  • Stillinger
  • Virksomheder
  • VKCONSULTING
  • Kontakt
  • Login
  • Opret CV
Opret CV

VKCONSULTING søger en selvkørende finansbogholder til SAC Denmark i Kolding

Try & Hire

Søger du nye udfordringer, og motiveres du af selvstændige og udfordrende opgaver i en økonomiafdeling, vil denne stilling helt sikkert være noget for dig!

Om jobbet:

VKCONSULTING søger en dygtig finansbogholder til SAC Denmark, i en Try & Hire på tre måneder med henblik på fastansættelse. Opstart hurtigst muligt. SAC Denmark producerer malkeproduktionsudstyr, og på baggrund af mange års erfaring med malkning har de udviklet innovative produkter der ikke bare forbedrer, men også gør malkeprocessen hurtigere.

Du vil blive en del af et mindre team på tre i Kolding, som varetager alt bogholderi for den danske del af koncernen. Med reference til regnskabschefen, skal du arbejde med en bred vifte af opgaver for hele virksomheden. Stillingen kræver en god og bred forståelse for regnskab og bogholderi.

Primære opgaver:

  • Bogføre til bank
  • Udligninger – debitor og kreditor
  • Moms
  • Ad hoc-opgaver i afdelingen

Vi forventer:

Vi ønsker en person, som er ansvars- og kvalitetsbevidst i forbindelse med udførelse af de stillede opgaver og for hvem, det er en selvfølge at overholde deadlines. Du har forståelse for detaljerne og arbejder struktureret og selvstændigt, samtidig med at du gerne deler din viden med dine kollegaer.
For at opnå succes i stillingen har du en relevant uddannelse indenfor regnskab/økonomi med erfaring fra lignende opgaver. Du behersker Excel og har også gerne kendskab til Microsoft Dynamics 365, som bliver det nye økonomiprogram fra maj 2023, hvor SAP skiftes ud. Du begår dig på dansk og engelsk i både skrift og tale.

Din profil:

Dine opgaver er meget alsidige og spænder fra fordybelse til udadvendthed, så det er af stor betydning, at du er omstillingsparat, serviceminded og selvstændig. Derudover har du en struktureret tilgang til tingene og er fleksibel af natur. Du er kvik og ved hvordan et bogholderi hænger sammen, qua dit gode overblik.

Vi tilbyder:

En spændende og alsidig stilling, hvor du indgår i et team med dygtige og erfarne kolleger, der lægger vægt på faglig sparring og positivt humør. Du vil blive modtaget af engagerede kolleger i et godt arbejdsmiljø, med fleksible arbejdstider. Stillingen er fuldtid, men ønsker man færre timer kan dette også imødekommes.

Ansøgningen:

Stillingen ønskes besat hurtigst muligt, hvorfor vi opfordrer dig til at søge med det samme. VKCONSULTING er ansvarlig for rekrutteringsprocessen og du bedes sende en ansøgning, CV samt relevante bilag via linket.
Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Rekrutteringskonsulent Rikke Vojer Kern, VKCONSULTING på tlf. 70 15 20 10.
Vi glæder os til at høre fra dig.

Tilbage

Ledig stilling

Informationer om stillingen

Oprettet: 03/03/2023

Lokation: Jylland

Branche: Økonomi og regnskab, Kontor

Ansøgningsfrist: 31/03/2023

Kontaktperson

Rikke Vojer Kern

Rekrutteringskonsulent

E-mail: mail@vkconsulting.dk

Tlf.: 70152010

Søg stillingen

Kontakt os

Odense
Lerchesgade 31
5000 Odense C
Tlf: 7015 2010

Fredericia
Vesterbrogade 15
7000 Fredericia
Tlf: 7015 2011

Haderslev
Kløvervænget 26
6100 Haderslev
Tlf: 7015 2011

Herning
Birk Centerpark 40
7400 Herning
Tlf: 7020 1512

Roskilde
Jernbanegade 16
4000 Roskilde
Tlf: 7015 2012

VKCONSULTING

Rekruttering
Opret CV
Kontakt

VKAREN.DK

Fagområder
Jobsøgende
Kontakt

Persondata