VKCONSULTING søger en Servicekoordinator for Klimadan A/S
Fastansættelse
Er du god til at koordinere og planlægge – så se med her
Om jobbet:
Klimadan A/S er inde i en positiv udvikling, hvorfor de har brug for endnu en selvstændig servicekoordinator. Kendetegner følgende ord dig og din personlighed, er du et godt bud på deres nye medarbejder. Serviceminded – Teknisk – Dynamisk – Godt overblik
Du vil få en central rolle i forhold til kunder, leverandører og dine kollegaer.
Stillingen er baseret på support på telefonen samt planlægning af servicebesøg. Dine primære opgaver vil bestå af følgende:
- Teknisk support
- Booking af servicebesøg
- Sikre dokumentation af opgaver
- Klargøring til fakturering
- Reklamationsbehandling
- Tilrettelæggelse af vagt- og ferieplaner
Udover de primære opgaver vil der forekomme diverse ad hoc opgaver, såsom back up for dine kollegaers opgaver.
Vi forventer:
Du som minimum har en teknisk indsigt og forståelse, som gør dig i stand til at tilegne dig viden om de produkter, du arbejder med.
Din uddannelsesmæssige baggrund kan være VVS`er, Kølemontør, Elektriker eller anden tilsvarende uddannelse.
Del vil være en fordel med et par års erfaring fra en lignende stilling, hvor din arbejdsdag har bestået af service, planlægning, prioritering.
Du kan bevare roen i en travl hverdag med mange opgaver på samme tid. Som person engagerer du dig i dine opgaver og er i stand til at afkode kundernes forventninger, ud fra dette tilpasses din kommunikation og support.
For at lykkedes med opgaven, besidder du følgende egenskaber:
- Kommunikative evner
- Stor teknisk indsigt
- Serviceminded
- Ansvarsbevidst
- Struktureret
- Fleksibel
Du opsøger gerne selvstændigt dine opgaver og trives med en koordinerende rolle, hvor du hele tiden sørger for et konstant og optimalt flow af dine opgaver. Du er fleksibel, og yder gerne en ekstra indsats i travle perioder.
Vi forventer, at du er fortrolig med IT – har du erfaring med Navision samt kendskab til ExpandIT og kan begå dig på engelsk, er det en fordel, men ikke et krav.
Vi tilbyder:
En spændende stilling med stor berøringsflade til både kunder, leverandører og kollegaer. Du bliver en del af et professionelt og et fagligt dygtigt team, hvor samarbejde og service er højt prioriteret. Du har stor indflydelse på din egen faglige udvikling og på indholdet af din arbejdsdag.
Arbejdstiden er 37 timer med indbygget fleksibilitet. Løn forhandles individuelt med udgangspunkt i dine kompetencer.
Ansøgningen:
VKCONSULTING varetager udvælgelsen til denne stilling.
Matcher ovenstående beskrivelse med dine kvalifikationer og ønsker, hører vi gerne fra dig snarest muligt.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Chefkonsulent Pia Christensen på 70 20 15 12, alle hverdage mellem 9:00 – 16:00.
Ansættelse er snarest, men vi venter gerne på den rette.
Samtaler vil blive afholdt løbende, hvorfor vi opfordrer dig til at sende din ansøgning allerede i dag.
Søg via dette link:
Servicekoordinator
