VKCONSULTING søger en servicekoordinator for kunde i Ikast

Fastansættelse

Er du serviceminded, har teknisk forståelse og søger du en afvekslende hverdag med en stor kontaktflade, hvor du i samspil med gode kolleger er med til at gøre en forskel for kunderne?

Om jobbet:

VKCONSULTING søger for kunde en servicekoordinator til serviceafdeling, med henblik på at supportere deres kunder og teknikere på telefonen.

Er du serviceminded, har teknisk forståelse og søger du en afvekslende hverdag med en stor kontaktflade, hvor du i samspil med gode kolleger er med til at gøre en forskel for kunderne? Så er det måske dig vi mangler.

Du bliver en del af Servicekoordinatorteamet, der varetager kundehenvendelser på telefon og mail. Du vil få et tæt samarbejde med resten af serviceteamet, da du har ansvaret for planlægning af servicebesøg.

Dine primære opgaver vil bestå af følgende:

  • Teknisk support
  • Booking af servicebesøg
  • Sikre dokumentation af opgaver
  • Klargøring til fakturering
  • Reklamationsbehandling
  • Tilrettelæggelse af vagt- og ferieplaner

Udover de primære opgaver, vil der forekomme diverse ad hoc-opgaver, bl.a. som back-up for dine kollegaer.

Vi forventer:

Du har som minimum en teknisk indsigt og forståelse, som gør dig i stand til at tilegne dig viden om de produkter, du arbejder med.

Din uddannelsesmæssige baggrund kan være VVS`er, Kølemontør, Elektriker eller anden tilsvarende uddannelse. Det vil være en fordel med et par års erfaring fra en lignende stilling, hvor din arbejdsdag har bestået af service, planlægning, prioritering.

For at lykkedes med opgaven, besidder du følgende egenskaber:

  • Kommunikative evner
  • Stor teknisk indsigt
  • Serviceminded
  • Ansvarsbevidst
  • Struktureret
  • Fleksibel

Vi forventer, at du er fortrolig med IT – har du erfaring med Navision samt kendskab til ExpandIT og kan begå dig på engelsk, er det en fordel, men ikke et krav.

Din profil:

Du kan bevare roen i en travl hverdag med mange opgaver på samme tid. Som person engagerer du dig i dine opgaver og er i stand til at afkode kundernes forventninger, ud fra dette tilpasses din kommunikation og support. Du opsøger gerne selvstændigt dine opgaver og trives med en koordinerende rolle, hvor du bevarer overblikket og hele tiden sørger for et konstant og optimalt flow af dine opgaver. Du er fleksibel, og yder gerne en ekstra indsats i travle perioder.

Vi tilbyder:

En spændende stilling med stor berøringsflade til både kunder, leverandører og kollegaer. Du bliver en del af et professionelt og et fagligt dygtigt team, hvor samarbejde og service er højt prioriteret. Du har stor indflydelse på din egen faglige udvikling og på indholdet af din arbejdsdag.

Arbejdstiden er 37 timer med indbygget fleksibilitet. Løn forhandles individuelt med udgangspunkt i dine kompetencer.

Ansøgningen:

Send din ansøgning via linket i stillingsopslaget. VKCONSULTING varetager udvælgelsen til denne stilling. Matcher ovenstående beskrivelse med dine kvalifikationer og ønsker, hører vi gerne fra dig snarest muligt.

Samtaler vil blive afholdt løbende, hvorfor vi opfordrer dig til at sende din ansøgning allerede i dag.

Ved evt. spørgsmål kan du kontakte Susanne Mørch Svendsen,VKCONSULTING Herning på tlf.: 70201512.

Besat stilling

Informationer om stillingen

Oprettet: 01/07/2022

Lokation: Jylland

Branche: Kontor

Ansøgningsfrist: 29/07/2022

Kontaktperson

Susanne Mørch Svendsen

Rekrutteringskonsulent

E-mail: mail@vkconsulting.dk

Tlf.: 70201512

Luk menu