VKCONSULTING søger for PwC i Skive, en kollega til et team af dygtige og engagerede revisorer
Fastansættelse
Er du klar på nye udfordringer i en virksomhed, hvor der fokuseres på personlig udvikling og socialt samvær, er dette helt sikkert en stilling for dig
Om jobbet:
Hos PwC er der fokus på fleksibilitet og et godt socialt arbejdsmiljø. Her tager man udgangspunkt i den enkelte medarbejders ønsker for typer af arbejdsopgaver og arbejdstid.
PwC har fuld forståelse for, at familier med små børn har behov for færre arbejdstimer i såvel hverdagen som i de travle perioder. Derfor tilrettelægges arbejdstiden med udgangspunkt i den enkelte medarbejders ønsker og behov.
Da man har en stor og alsidig kundeportefølje, har man muligheden for at tilbyde forskelligartede og afvekslende opgaver. Her er der plads til dem, der gerne vil uddannelse, men også de, der ønsker at arbejde ud fra eksisterende kompetencer.
PwC har tilvækst af kunder og opgaver og søger derfor en ny kollega – en revisor med erfaring indenfor revision, regnskab og skat, som kan være med til at løfte opgaverne sammen med den nuværende stab. Det kan være deltagelse i revisionsteams for større selskaber, regnskaber for små selskaber, regnskaber til personlige skatteopgørelser samt ad hoc-opgaver.
Arbejdsformen i PwC er teambaseret, og du vil blive involveret i en bred vifte af revisions- og rådgivningsopgaver med tilhørende kundekontakt. Din dagligdag kan være præget af en veksling mellem kendte, tilbagevendende og helt nye opgaver. Hos PwC anvendes anerkendte og standardiserede metoder, hvilket kommer til udtryk i den service, der ydes.
Vi forventer:
- Du har 2-6 års erfaring fra revisionsbranchen
- Du har en HD i Regnskab – eller er som minimum påbegyndt studiet
- Du har erfaring med revision, regnskab og skat
- Du trives med kundekontakt
- Du er udadvendt og fagligt nysgerrig
- Du har humor og sætter pris på gode kolleger
- Du har lyst til at være en del af et hold, hvor samarbejde og udvikling er nøgleordene
Din profil:
Det er afgørende, at du er fagligt engageret og kan lide at yde rådgivning og god kundeservice. Du er positiv og formår at skabe tillid på en empatisk og venlig facon. Du leverer høj kvalitet, har integritet og kan se dig selv indgå i en ambitiøs og innovativ kultur med et stærkt fællesskab, gode grundværdier og kunden i centrum.
Vi tilbyder:
En stilling i et uformelt og inspirerende arbejdsmiljø med engagerede kollegaer, hvor du har stor mulighed for at præge din hverdag, dine resultater og din succes. Du vil være medbestemmende omkring dine arbejdsopgaver samt dine ønsker for videre uddannelse.
Du bliver en del af en organisation, hvis vision er at være det revisions-, skatte- og rådgivningshus i Danmark, der skaber mest værdi for deres samarbejdspartnere. Dette kan kun indfries gennem tiltrækning og fastholdelse af de bedst kvalificerede medarbejdere. Derfor har PwC en talentstrategi, som bygger på at udvikle deres medarbejderes fulde potentiale, viden og erfaring i hverdagen.
Om virksomheden:
PwC er et af verdens største revisions-, skatte- og rådgivningshuse. I Danmark samarbejder 2.500 PwC’ere fra kontorer over hele landet om at hjælpe vores kunder med deres succes, og de trækker på et netværk med næsten 280.000 kollegaer fra hele verden. Med en omsætning på 2.9 mia. DDK er PwC Danmark i dag et af de største firmaer i landet inden for vores tre hovedområder: Revision, Skat og Rådgivning. PwC betjener en betydelig del af Danmarks største virksomheder samt offentlige og halvoffentlige institutioner og har en solidt funderet portefølje af kunder inden for de fleste brancher.
På kontoret i Skive er man 55 ansatte, som fordeler sig på revisorer på forskellige niveauer samt en bogføringsafdeling. Du kan læse mere på www.pwc.dk/da/om-os/lokal-kontorer/skive.
Ansøgningen:
Vil du med på holdet – så er det nu, at du skal sende din ansøgning og cv til vkconsulting@vkaren.dk mærket ”Revisor PwC”. Ansøgningerne behandles løbende.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Pia Christensen på tlf. 70201512 eller på mail pia@vkaren.dk.
