VKCONSULTING søger kreditorbogholder til kreditorteam hos FTZ i Odense

Fastansættelse

Har du erfaring med og brænder du for kreditorbogholderiopgaver? Har du sans for detaljer? Så læs mere her!

Om jobbet:

I 2023 står FTZ overfor nogle spændende, nye projekter, et nyt økonomisystem – Microsoft Dynamics skal implementeres. I det arbejde bliver du en meget vigtig brik og har du kendskab til dette system vil det være en fordel, da der vil blive brug for din viden. Det nuværende elektroniske bilags-flowsystem er ved at blive skiftet til Medius systemet – også her vil du få en vigtig funktion i tæt samarbejde med dine kollegaer.

Dine primære opgaver vil være:

  • Håndtering af fakturaer i workflow, herunder optimering af Verify og opfølgning på manglende godkendelse i Medius
  • Oprettelse samt vedligeholdelse af stamdata
  • Kreditoropgaver, herunder betaling og afstemning af kreditorer
  • Bogføring af diverse konti
  • Kontakt til leverandører om fakturahold, herunder kreditnotaer, rykkerforhold, kontoudtog mv.
  • Servicering af kollegaer i hele organisationen

Du bliver en del af økonomiafdelingen, som i dag består af 27 engagerede medarbejdere. Med reference til kreditorteamlederen kommer du til at indgå i et team med fire andre kompetente og dygtige bogholderimedarbejdere.
Du træder ind i en afdeling, der vægter højt at alle får løst deres opgaver – så derfor er samarbejde og kommunikation vigtigt for alle. Teamspirit og det at få tingene til at glide, også når det er svært, skal du ville. I bogholderiafdelingen arbejdes der i teams og i samarbejde med din teamleder kommer du til at sætte dit præg på det arbejde. Det gode kollegaskab vægtes højt og gerne gennem sociale arrangementer.

Vi forventer:

  • Har en relevant regnskabsuddannelse og gerne flere års bred erfaring fra en økonomiafdeling.
  • Er skarp til kreditoropgaver og har mod på at lære nye.
  • Er bruger af Microsoft Office programmer.
  • Kommunikerer tydeligt på alle niveauer – både skriftligt og mundtligt.
  • Kan bevare overblikket, og have mange bolde i luften på en gang.
  • Udfordrer og hjælper dine kollegaer samt er medskaber af trivsel i teamet.
  • Sætter dine samarbejdsevner og empatiske kompetencer i spil, når der er udfordringer, der skal løses.
  • Har drive, gå-på-mod og godt humør, der smitter af på dine omgivelser og gør dig til en vellidt kollega.

Din profil:

Der kan være flere veje ind i jobbet, men vi forventer at du har erfaring med opgaver i en kreditorafdeling fra en lignende stilling, og nu er du parat til at bringe disse kompetencer i spil hos FTZ. Du skal have mod på nye udfordringer og sætte en ære i at være en god rollemodel for dine kollegaer. Du er interesseret i at dele viden og sparre med dine kollegaer, så I både selvstændigt, men også sammen, finder den bedste løsning for den konkrete opgave.
Det vil være en fordel, hvis du har erfaring med Microsoft Dynamics 365 og Medius, men det er ikke et krav.

Vi tilbyder:

En udfordrende stilling i FTZ’s økonomiafdeling, hvor der er plads til fordybelse og mulighed for at dygtiggøre sig. Du bliver en del af en virksomhed, hvor kundefokus, service og samarbejde er i højsædet.
Din primære arbejdsplads vil være på FTZ hovedkontoret i Odense, men med mulighed for dage med hjemmearbejde. FTZ er ved at etablere et innovativt og bæredygtigt hovedsæde og distributionscenter i Rørup, og her flytter hovedkontoret til i 2024.
Stillingen er på fuld tid med løn efter kvalifikationer, pensionsordning, sundhedsforsikring og kantineordning.

Om virksomheden:

FTZ Autodele & Værksted A/S
Vi har service i blodet, kunderne i centrum, og vi er altid i bevægelse.

Hos FTZ brænder vi for at tænke nyt og gøre en forskel for vores kunder. Vi kører forrest, fordi vi har garvede kolleger og unge ildsjæle bag rattet, og med service i blodet udvikler vi fremtidens bedste værksteder.

FTZ leverer meget mere end reservedele til tiden, hele tiden. Med reservedele i hånden og hånden på hjertet servicerer vi vores kunder med Danmarks største sortiment og stærkeste distributionsnetværk. Samtidig holder vi som markedsleder vores kunder opdateret på viden og uddannelse.

Fordelt på 50 afdelinger i Danmark og på Færøerne og med hovedkontor i Odense, er mere end 1.100 engagerede medarbejdere hver dag med til at give FTZ’s kunder den bedste service i branchen.

FTZ omsætter årligt for mere end 2,5 milliarder og står bag kendte værkstedskæder som AutoMester, Din Bilpartner, Hella Service Partner, CarPeople og 100% Autotjek med flere.

Læs mere om FTZ her.
AUTODELE TIL TIDEN. HELE TIDEN.

Ansøgningen:

Matcher ovenstående dine kvalifikationer, og brænder du for at blive en del af teamet, hører vi meget gerne fra dig. Send en ansøgning og CV via linket ’søg stillingen’. Vi afholder løbende samtaler og ansætter, når rette match er fundet. Ved evt. spørgsmål, er du velkommen til at henvende dig til Rikke Vojer Kern på tlf. 70 15 20 10 alle hverdage.
Kandidater som bliver inviteret til 2. samtale, skal være indstillet på at gennemføre en personprofilanalyse i dagene mellem 1. og 2. samtale. Derudover vil du blive bedt om at præsentere referencer i processen. Tiltrædelse er efter nærmere aftale eller snarest muligt.

Besat stilling

Informationer om stillingen

Oprettet: 01/12/2022

Lokation: Fyn

Branche: Økonomi og regnskab

Ansøgningsfrist: 29/12/2022

Kontaktperson

Rikke Vojer Kern

Rekrutteringskonsulent

E-mail: mail@vkconsulting.dk

Tlf.: 70152010

Luk menu