VKCONSULTING søger løn- & HR-medarbejder for Cleansafe A/S i Odense (32 timer)
Fastansættelse
Ønsker du at være en del af et engageret og stærkt økonomiteam, hvor der både er plads til humor og faglig sparring? Læs mere her!
Om jobbet:
Vi søger en serviceminded og selvstændig løn- & HR-medarbejder til hovedkontoret i Odense S. Du bliver en del af et mindre team, hvor der er styr på opgaver og rollefordeling. Dine arbejdsopgaver vil primært være indenfor løn- og personaleadministration, men andet kontorarbejde kan også forekomme.
Dine væsentlige ansvarsområder er:
- Lønkørsel hver måned til ca. 250 timelønnede og 20 funktionærer
- Diverse afstemning ifm. lønkørsel
- Personaleadministration, fx ansættelsesaftaler, opsigelser, advarsler mm.
- Håndtering af refusioner ifm. fx sygdom, barsel og løntilskud
- Rådgivning af mellemledere ift. overenskomstmæssige lønforhold
Der arbejdes i tidsregistreringssystemet ProMark, Visma Løn og Excel. Det er desuden en fordel, hvis du har kendskab til Serviceoverenskomsten mellem DI og 3F.
Vi forventer:
Vi forventer, at du har en relevant regnskabsmæssig baggrund og gerne flere års erfaring fra en lignende stilling. Du er talstærk, proaktiv, har gode it-kundskaber og arbejder systematisk og selvstændigt med dine opgaver. Du er pligtopfyldende og fleksibel ift. arbejdstid, da udsving i arbejdsmængden kan forventes. Du trives godt i et job med mange deadlines og varierede arbejdsopgaver.
Som person er du positiv og engageret i dine omgivelser, samt besidder en god humoristisk sans. Du trives godt med at have en bred kontaktflade internt i virksomheden og evner at kommunikere på en serviceminded facon, fx ifm. rådgivning indenfor overenskomstmæssige forhold som sygedagpenge, feriepenge, barsel eller lignende.
Vi tilbyder:
Du bliver en del af et stærkt sammentømret team, hvor der både er plads til stor faglighed og masser af humor. Du får frihed under ansvar til at udføre din stilling, udvikle og sætte dit præg på opgaverne og strukturen. Vi tilbyder et ansvarsfuldt job i en flad ledelsesmæssig organisation, hvis tilgang er pragmatisk og forretnings-orienteret.
Kontoret er beliggende i naturskønne omgivelser med masser af lys og luft i lokalerne. Cleansafe A/S tilbyder sociale og faglige arrangementer i løbet af året samt opkvalificerende kurser ved behov. Du tilbydes en fleksibel deltidsstilling på 32 timer med ugentlig fridag hver anden uge. Kontorets åbningstid er kl. 8.00-16.00. Stillingen inkluderer sundhedssikring, pensionsordning og løn efter kvalifikationer.
Om virksomheden:
Cleansafe A/S er en innovativ national virksomhed, der har specialiseret sig i levnedsmiddelrengøring og fødevaresikkerhed. Virksomheden tilbyder professionel og præcis specialrengøring og strategisk sparring, der sikrer deres kunder de rette betingelser for god kvalitet og høj produktivitet.
Cleansafe A/S er en landsdækkende organisation med hovedkontor i Odense, der beskæftiger ca. 250 passionerede og dedikerede medarbejdere. Virksomheden er kendt for deres høje kvalitets- og serviceniveau, og et godt arbejdsmiljø både internt og eksternt. Ordentlighed og faglig stolthed gennemsyrer organisationen, uanset om man sidder på kontor, er driftsleder eller sanitør.
Ansøgningen:
VKCONSULTING er ansvarlig for rekrutteringsprocessen. Kan du se dig selv i denne stilling, hører vi gerne fra dig snarest muligt. Send venligst en ansøgning og dit CV via ansøgningslinket. Vi holder løbende samtaler og ansætter, når rette match er fundet. Ved evt. spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Line Dybvald Askær på tlf. 70 15 20 10 alle hverdage.
