VKCONSULTING søger marketingkoordinator der er 100 meter mester i koordinering til Grindsted
Fastansættelse
Brænder du for det digitale univers? Og kan navigere i en hverdag med mange bolde i luften og korte deadlines. Så er jobbet som marketingkoordinator hos KA Interiør måske lige dig!
Om jobbet:
KA Interiør er dansk design og håndværk indenfor produktion af skræddersyet garderobeløsninger, der ud fra kundens individuelle ønske, tilpasser en unik løsning. KA Interiør A/S er førende på interiørintegration af IT tegne-systemer og en ledende leverandør af skydedørs garderobeløsninger i Skandinavien.
Stillingen er alsidig og kræver både selvstændighed og samarbejde. Med reference til Marketing Manageren får du en koordinerende rolle, hvor du sammen med teamet løfter i flok og du kommer til at arbejde både med B2B og B2C segmentet. Der er tale om en fast stilling på 37 timer, hvor der også er mulighed for hjemmearbejde, når du er kommet ind i stillingen.
Dine primære arbejdsopgaver:
- Opdatering og vedligehold af digitale platforme
- Koordinering med kunder og samarbejdspartnere
- Intern projektstyring
- Udarbejdelse af on- og offline markedsføringsmateriale
Du vil blive tredje M/K i teamet, hvor dine kollegaer brænder for deres arbejde og for at skabe værdi for kunderne og samarbejdspartnerne. Du vil skulle forvente 25-30 rejsedage i løbet af året til datterselskaber og messer i Europa.
Vi forventer:
Vi forestiller os at du har en uddannelse indenfor marketing og kommunikation og erfaring fra lignende stilling, gerne inden for reklamebranchen hvor der er mange kunder, der kræver individuelle løsninger. Din erfaring gør, at du er fortrolig med at udføre de praktiske aktiviteter, der skal sikre en konsistent, central markedsføring og hvor du med rettidig omhu og gode koordineringsevner, får tingene til at fungere.
Du er IT-vant herunder helt fortrolig med MS Office og Adobe-pakken. Da KA Interiør A/S arbejder i Perfion PIM (Product Management system) vil et kendskab til dette være en fordel. Du begår dig på engelsk uden problemer og kan du tysk er det en stor fordel.
Din profil:
Du er har et stort drive og er en dygtig koordinator, både internt og eksternt. Er passioneret indenfor dit område og motiveres af at forandre og positionere de opgaver, du kaster dig over. Med en forretningsmæssig intuition, tænker du innovativt og arbejder målrettet med dine opgaver. Du eksekverer på tingene og er særlig stærk til at prioritere, planlægge, igangsætte og afslutte de forskelligartede marketingopgaver.
Du er omstillingsparat og kan bevare overblikket, hvis opgaven ændrer karakter og dine deadlines er korte. Samtidig er du åben for faglig sparring og trives i en kultur, hvor man arbejder sammen som team, har en direkte og åbn kommunikationsform og støtter hinanden.
Vi tilbyder:
En stilling i en flad organisation, hvis tilgang er pragmatisk og forretningsorienteret. En virksomhed i vækst, hvor arbejdsmiljøet er dynamisk og uformelt, og beslutningsvejene er korte. Du bliver også del af en større og international virksomhed, der værdsætter god kultur og højt kvalitetsniveau, blandet med en jysk ydmyghed.
Derudover tilbydes du et spændende job med frihed under ansvar i en virksomhed, hvor værdier som kompetence, gensidig respekt og kvalitet vægter højt. Gode muligheder for personlig og faglig udvikling og en hverdag med engagerede og kompetente kollegaer. Du tilbydes løn der modsvarer dine kvalifikationer, herunder bl.a. også sundhedssikring, pension og frokostordning.
Om virksomheden:
KA Interiør A/S leverer primært til anerkendte forhandlere i køkkenbranchen i Nordeuropa. Med højteknologisk og effektiv produktion og især en dedikeret medarbejderstab, har KA Interiør A/S markedets korteste leveringstid. KA Interiør A/S’ skydedørsskabe er dansk design og håndværk når det er bedst. Læs mere om KA Interiør A/S her.
Ansøgningen:
Kan du se dig selv i denne stilling, hører vi meget gerne fra dig. Send CV og en kort ansøgning via linket. Vi behandler ansøgningerne løbende og ansætter, når det rigtige match er fundet. Dog ønskes stillingen besat senest 1. april. Har du evt. spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Rikke Vojer Kern på tlf. 70152010 alle hverdage.
