VKCONSULTING søger økonomi assistent for KA Interiør A/S i Grindsted
Fastansættelse
Ønsker du at være en del af et engageret og stærkt økonomiteam? Så er du måske den nye, dygtige medarbejder, der kan varetage kreditorbogholderiet hos KA Interiør A/S.
Om jobbet:
Virksomheden producerer skræddersyede skydedøre ud fra kundens unikke ønske og behov for design og indretning, og leverer til anerkendte kæder og forhandlere i køkkenbranchen samt byggemarkeder i Nordeuropa.
Som økonomi assistent er dit primære mål, at sørge for at kreditorbogholderiet er ajourført. Samtidig får du ansvar for kontakten til eksternt lønservicebureau og sikre, at det håndteres optimalt. I samarbejde med de øvrige kollegaer i økonomi, sørger du for at den daglige drift af kreditorbogholderiet og at de generelle procedurer er optimale og opdaterede. Du vil have en bred kontaktflade til såvel interne afdelinger som leverandører og eksterne myndigheder.
Dine væsentlige ansvarsområder er:
- Kreditorbogholderi
- Håndtering af MasterCard
- Løn (kontakt til eksternt lønbureau)
- Momsafstemning
- Indberetning til offentlige institutioner
- Finansbogføring
Der arbejdes i ERP-systemet BC13/Navision og såvel kreditorfakturaer som MasterCard håndteres elektronisk.
Vi forventer:
Vi forventer, at du har en relevant regnskabsmæssig baggrund og gerne flere års erfaring fra en lignende stilling. Du er stabil, arbejder fokuseret og har sans for detaljerne, så bogføringen kan bruges til videre analysearbejde i vores Data-Warehouse. Du er IT vant og det er en fordel, hvis du har kendskab til løn, BC13/Navision og Office 365 på brugerniveau.
Din profil:
Du er positiv, ansvarsbevidst og kan lide at indgå i fællesskab med andre. Vi lægger vægt på, at du er åben og nysgerrig efter muligheder for optimering og udvikling indenfor dit felt. Du arbejder systematisk, er engageret i dine omgivelser og har akkuratesse, samtidig med at du trives godt med at kommunikere på en serviceminded facon.
Vi tilbyder:
Du kommer til at indgå i et foranderligt miljø med højt til loftet. Hos KA Interiør A/S bliver du en del af en spændende international virksomhed, der er førende indenfor interiørintegration og i rivende udvikling. Du får frihed under ansvar til at udføre din stilling, udvikle og sætte dit præg på opgaverne og strukturen. Vi tilbyder et ansvarsfuldt job i en flad ledelsesmæssig organisation, hvis tilgang er pragmatisk og forretningsorienteret. Du kommer til at indgå i et dynamisk team på 4 kollegaer, hvor du skal medvirke til daglig drift af kreditorbogholderiet og sikre optimal forretningsgang. Vi tilbyder en fast stilling på 37 timer, dog med mulighed for deltid.
Om virksomheden:
KA Interiør A/S blev grundlagt i 1991 som en håndværksvirksomhed. Siden er udviklingen gået stærkt, og i dag beskæftiger virksomheden 90 medarbejdere. Arbejdsmiljøet kendetegnes ved en uformel stemning med korte beslutningsprocesser og et godt sammenhold medarbejderne imellem. Der lægges vægt på gode medarbejderfor-hold, hvorfor der bl.a. tilbydes pensionsordning, sundhedsforsikring, kantineordning og personaleforening.
KA Interiør A/S er Nordens største private label producent af kundetilpassede skydedørsskabe. Virksomheden leverer primært til anerkendte forhandlere i køkken-branchen samt byggemarkeder i Nordeuropa. Takket være en højteknologisk og effektiv produktion og især en dedikeret medarbejderstab, har KA Interiør A/S markedets korteste leveringstid.
Læs mere om KA Interiør A/S her.
Ansøgningen:
VKCONSULTING er ansvarlig for rekrutteringsprocessen. Kan du se dig selv i denne stilling, hører vi gerne fra dig snarest muligt. Send venligst en ansøgning og dit CV via ansøgningslinket. Vi holder løbende samtaler, hvorfor vi opfordrer dig til at søge med det samme. Ved evt. spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Line Dybvald Askær på tlf. 70 15 20 10 alle hverdage.
