VKCONSULTING søger teamleder til regnskabsteam hos førende autogrossistvirksomhed i Odense

Fastansættelse

Har du erfaring eller potentiale som leder til et mindre team, og har du lyst til at udvikle og motivere dine kollegaer? Så læs med her!

Om jobbet:

Du træder ind i en debitorafdeling, hvor du som spillende træner får ansvar for at de daglige opgaver bliver løst, samtidig med at du får mulighed for at indgå i spændende projekter indenfor IT og drift. Dit fokus drejer sig om samarbejde, kommunikation og deltagelse i daglig drift, hvor det ofte går stærkt og hvor teamspirit er vigtigt.

Dine primære opgaver vil være:

  • Planlægning og koordinering af teamets opgaver
  • Sikre videndeling indenfor teamet
  • Debitoropgaver, herunder rykning af kunder og kreditbehandling
  • Sparringspartner i forbindelse med projektarbejde og daglig drift
  • MUS-samtaler
  • På sigt indgå i opgaver omkring leverandørservice og leasing

Med reference til regnskabschefen bliver du teamleder for 4 kollegaer og indgår i en samlet økonomiafdeling, der består af 26 engagerede medarbejdere.

Vi forventer:

Du har en relevant baggrund indenfor regnskab, gerne kombineret med ledelse fra et lignende job, hvor du er parat til at bringe disse kompetencer i spil i FTZ. Hvis du ikke har erfaring som leder, men til gengæld ser det at blive teamleder som et naturligt næste skridt i din karriere, så hører vi også gerne fra dig. Især hvis du er personen, der kan lide at gå forrest og ved, at ingen opgaver er for store eller for små.
Fagligt kender du til de generelle opgaver i en debitorafdeling og kommunikerer tydeligt – både skriftligt og mundtligt. Du er habil bruger af Microsoft Office programmer, herunder gerne kendskab til Microsoft Dynamics. Har du erfaring med implementering af ERP-systemer eller har indgået i lignende projekter, er det klart en fordel, da du får gode muligheder for at blive en del af FTZ’s digitale rejse.

Din profil:

Du er positiv og engageret med en inddragende og fokuseret tilgang og overblik. Du har god energi, motiveres af samarbejde og formår at bringe dine kollegaers viden, kompetencer og erfaring i spil, så opgaverne blive løst bedst muligt. Du er initiativrig, kan lide udfordringer og evner at lede opgaver og mennesker i retning af gode resultater med afsæt i egne og FTZ´s værdier. God planlægning, eksekvering af opgaver og kundeservice er nøgleord, der skal præge din hverdag. Du elsker at samarbejde, sikre trivsel i teamet og møder andre med godt humør, nysgerrighed og empati.

Vi tilbyder:

En spændende stilling i FTZ’s økonomiafdeling, hvor der er plads til fordybelse og mulighed for at dygtiggøre sig. Du bliver en del af en virksomhed som hele tiden er i bevægelse, og hvor kundefokus, service og samarbejde er i højsædet. FTZ er ved at etablere et innovativt og bæredygtigt hovedsæde og distributionscenter i Rørup, lidt udenfor Odense, og flytter dertil i 2024.
I 2022 står FTZ overfor flere store, spændende udviklingsopgaver, fx implementering af nyt økonomisystem – Microsoft Dynamics. En spændende fremtid og rejse, som du kan blive en del af.
Din primære arbejdsplads vil være i FTZ’s hovedkontor i Odense, men med mulighed for dage med hjemmearbejde. Stillingen er på fuld tid med løn efter kvalifikationer, pensionsordning, fritvalg, sundhedsforsikring og kantineordning. Tiltrædelse er efter nærmere aftale.

Om virksomheden:

FTZ Autodele & Værktøj A/S er Danmarks største og stærkeste grossistvirksomhed inden for autodele, værktøj, digitale løsninger samt viden og uddannelse til autobranchen. Vores kunder er vores eksistensgrundlag, og vi er konstant tæt på dem og deres behov. Kundefokus, service og innovation er i højsædet i en branche, der er i kontinuerlig forandring.

Fordelt på 50 afdelinger i Danmark og på Færøerne, og med hovedkontor i Odense, er mere end 1.100 engagerede medarbejdere hver dag med til at give FTZ’s kunder den bedste service i branchen. Den positive virksomhedskultur i FTZ er kendetegnet ved glæde, begejstring og samarbejde, som skaber glade kunder og gode resultater.

FTZ omsætter årligt for mere end 2,5 milliarder og står bag kendte værkstedskæder som AutoMester, Din Bilpartner, Hella Service Partner, CarPeople og 100% Autotjek samt konceptet DriveClever, som tilbyder komplette billøsninger.

Læs mere om virksomheden her.

Ansøgningen:

Ser du dig selv i denne spændende teamleder stilling, hører vi gerne fra dig snarest. Send din ansøgning og CV via linket, ansøgninger behandles løbende og vi afvikler derfor løbende samtaler. Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte rekrutteringskonsulent Rikke Vojer Kern, hverdag på tlf. 70152010.

Besat stilling

Informationer om stillingen

Oprettet: 08/08/2022

Lokation: Fyn

Branche: Økonomi og regnskab, Kontor

Ansøgningsfrist: 02/09/2022

Kontaktperson

Rikke Vojer Kern

Rekrutteringskonsulent

E-mail: mail@vkconsulting.dk

Tlf.: 70152010

Luk menu