VKONSULTING søger en projektcontroller til Altrad Services A/S i Esbjerg
Fastansættelse
Kan du fungere som bindeled mellem økonomiafdelingen, projektlederne og kunden? Så er du måske den controller vi søger asap til stillingen!
Om jobbet:
Hos ALTRAD Services A/S vil du indgå i et projektcontroller team, der samarbejder tværfagligt med projektlederne og de enkelte kunder. Du får ansvaret for at drive og sikre de økonomiske aspekter på projekterne, herunder alle omkostninger vedr. materiel, forbrug, bemanding, indkøb etc. Din rolle har afgørende betydning for projektestimering og cost controlling, og der er særlig stor fokus på at kunne navigere i og understøtte IT-processerne så optimalt som muligt.
Nøgleopgaver:
- Cost controlling og faktureringsafstemning
- Sikre optimalt workflow og registrering af data på projekterne
- Udarbejdelse og opfølgning ift. rapporteringer
- Indsamling og rapportering af projektestimater
- Opfølgning på forecast
- Løbende foretager optimering af økonomiprocesser
- Understøtte implementering af nye ERP-delsystem
Det forventes, at du deltager i møder med projektledelsen vedr. status på den økonomiske fremdrift og der vil løbende være sparring på tværs af organisationen med projektledere, projektejere og business controlling, der er placeret i Middelfart.
Vi forventer:
Du har en relevant uddannelse som eks. Cand.merc., HD i regnskab eller erfaring fra lignende stilling, gerne fra en projektorienteret organisation. Vi forventer, at du har en solid regnskabsmæssig og analytisk forståelse, og er stærk til IT. Det er en fordel hvis du har arbejdet med BC eller andre ERP-systemer samt Excel. Der arbejdes blandt andet også i MSOffice og SharePoint. Det er afgørende, at du trives med at samarbejde, kan lide et hektisk miljø og elsker at eksekvere og bidrage med kvalitet og resultater. Du er af natur nysgerrig og ambitiø, med en engageret og positiv tilgang.
Din profil:
Da du fungere som bindeled flere steder i organisationen, er det vigtigt at du trives med at have en udadvendt kommunikatorrolle, der formår at formidle på en tydelig og inddragende facon. Du arbejder ansvarsbevidst til fingerspidserne og kan navigere på tværs af projekter og afdelinger. Det er vigtigt at du ikke mister overblikket og er løsningsorienteret, også selv om prioriteringer og deadlines ændres med kort varsel. Som person er du detaljeorienteret og forstår at planlægge og prioritere dine opgaver, ligesom du naturligt tager ejerskab og er klar på en kontinuerlig forandringsrejse.
Vi tilbyder:
Hos ALTRAD Services A/S bliver du en del af et stærkt team af engagerede og motiverede medarbejdere, der hver især brænder for det de laver. Du bliver en del af en professionel og veletableret stor international virksomhed indenfor Offshore branchen, hvor der vil være mulighed for en fast stilling for den rette. Vi tilbyder både en interimsstilling med start asap men er også interesseret i at høre fra dig, hvis du ønsker at komme i betragtning til en fast stilling med opstart 1. september 2022.
Om virksomheden:
ALTRAD Services A/S er et datterselskab af det franske ALTRAD, der leverer en række industrielle tjenester og løsninger til bl.a. forskellig infrastruktur, olie & gas, skibsindustri, med flere. ALTRAD har på verdensplan over 42.000 medarbejder og ca. 600 er ansat i Danmark.
Som førende indenfor sit felt besidder ALTRAD Services stor faglig viden og kunnen, som matcher tidens forventninger indenfor kvalitet, effektivitet, produktivitet, samt den voksende miljøbevidsthed der hersker i samfundet.
Ansøgningen:
Kan du se dig selv i denne stilling, hører vi meget gerne fra dig hurtigst muligt. Send CV og en kort ansøgning via linket. Vi behandler ansøgningerne løbende og ansætter, når det rigtige match er fundet. Har du evt. spørgsmål til stillingen er du meget velkommen til at kontakte Susanne Mørch Svendsen på tlf. 70201512 alle hverdage mellem kl. 8.00-15.00.