VKCONSULTING søger indkøbsassistent til et vikariat med potentiale i Nordsjælland
Vikariat
Brænder du for indkøb, disponering og leverandørkontakt? Så er det dig, vi søger for vores kunde i Nordsjælland.
Om jobbet:
Vi søger en medarbejder til vores indkøbsfunktion til at varetage opgaver indenfor håndtering af indkøb og leverandører samt administration. Kunden er førende indenfor sit felt og beliggende i Fredensborg Kommune. Vi ønsker tiltrædelse med det samme og der er tale om et vikariat på 3 måneder med mulighed for forlængelse og måske fastansættelse. Du indgår i et erfarent og dedikeret team, med dygtige kolleger og en god oplæring.
Primære opgaver:
- Indkøb til såvel lager som enkeltstående ordre
- Bestilling, koordinering og disponering af fragt
- Håndtering af tilbudsindhentning og forespørgsler
- Opfølgning på leverandører og korrekt registrering
- Daglig samarbejde med salg og lager
- Fakturakontrol og registrering af ordrebekræftelser
- Vedligehold af data i ERP-system
Vi forventer:
Din uddannelse er ikke afgørende, men vi forventer, at du har minimum nogle års erfaring med lignende opgaver, fx som indkøbsassistent, gerne fra en handels-/produktionsvirksomhed. Har du forståelse for tekniske specifikationer, er dette en fordel. Du har erfaring med Office-pakken og Navision eller BC. Det er en fordel, hvis du har viden om fragt og transport samt forståelse for økonomi og indkøbsoptimering. Det kunderelaterede miljø fordrer til gode kommunikationsevner på dansk og gerne engelsk, og derudover forventer vi en positiv og fleksibel indstilling, da der løbende vil være diverse ad hoc-opgaver.
Din profil:
Din profil er kendetegnet ved god service med en struktureret og omhyggelig tilgang til dine opgaver. Du er en teamplayer, der samtidig arbejder selvstændigt og tager ejerskab. Desuden er du god til at jonglere med flere opgaver ad gangen og har den nødvendige målrettethed, der sikrer virksomhedens resultater inden for indkøb. Du er stærk i kommunikation og samarbejde, da indkøbsafdelingen er et vigtigt serviceorgan for salgsafdelingen og virksomhedens lager. Din succes skabes i samarbejde med dine kollegaer og leverandører og du går til opgaverne med en nysgerrighed og et mod til at udfordre det eksisterende mod det bedre.
Vi tilbyder:
Du bliver en del af en branche i rivende udvikling og tilbydes et 3 mdr. vikariat med mulighed for forlængelse eller fastansættelse. Som udgangspunkt er der tale om en stilling på 37 timer, men det er også muligt med en deltidsstilling på 30+ timer. Du får gode og hjælpsomme kollegaer i et miljø med en åben og ærlig kommunikation. Jobbet er spændende og du får en afvekslende hverdag, hvor kunden er i centrum og miljøet er dynamisk, uformelt og fleksibelt. Der er en flad organisation med korte beslutningsveje og du kommer til at arbejde sammen med engagerede og dygtige kolleger, som sørger for en god introduktion til opgaverne.
Ansøgningen:
Matcher ovenstående dine kvalifikationer, hører vi meget gerne fra dig. Send en ansøgning og CV via linket. Vi holder løbende samtaler og ansætter, når rette match er fundet. Ved evt. spørgsmål, er du velkommen til at henvende dig til Marlene Bak på tlf. 70201512 alle hverdage. Vi glæder os til at høre fra dig.
Bemærk, alle ansøgninger behandles fortroligt og med stor diskretion. Med henvisning til reglerne omkring GDPR modtages ansøgninger kun via linket i stillingsannoncen. Kan du ikke uploade din ansøgning via ansøgningsknappen, bedes du kontakte os. Vores annonce bliver automatisk og løbende fornyet på jobportalerne, indtil stillingen er besat. En fornyelse af et stillingsopslag er dermed ikke et udtryk for genopslag, men blot en automatisk fornyelse af annoncen.